Blogarchívum

Translate

2015. október 27., kedd

Villám projekt

Vasárnap  Bea barátnőmnél jártam , és végig nézegettük egymás kész, készülő munkáit, kiértékeltük vásárlási lehetőségeinket , átböngésztük a terveinket , szóval jól eltöltöttük a délutánt. Nála láttam meg ezt a mintát készülő formában . Haza érve gyorsan beindítottam a keresést ez után a szép mutatós, de egyszerű minta után . Mivel még mindíg imádom a szíveket , a színösszeállítás is nagyon tetszett, hát én is gyorsan megvalósítottam . Nem keresgéltem anyagot, csak azt a 28-as vásznat kaptam fel, amin már dolgoztam egy ideje. Így szép nagy lett a kész munka, hát ráragasztottam egy dobozra .

Köszönöm a klassz délutánt, és az inspirációt Beus ! 

6 megjegyzés:

mari paz írta...

It is very nice.Kiss

Tüzes Beáta írta...

Gyönyörűek a színek! A minta is kedves.

Emese írta...

Nagyon klassz lett! Tetszenek a színei !!

Vera írta...

Milyen gyors vagy...szép lett a szív..és ez a tere-fere- nagyon tetszett..Jó ha van kivel igy megbeszélni közvetlen...

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito!!!!!

-Dóri- írta...

Aranyos minta, gyönyörű színek!!!Csodaszép lett! :)