Blogarchívum

Translate

2017. március 6., hétfő

Készül a következő !

Biztos Ti is megfigyeltétek már , valami véletlen folytán szemem elé kerül egy tervező munkája, akkor nem állok meg annál az egynél, hanem ismét Tőle választok :-)  Most egy biscornut , szintén Joan Elliott-tól . Keresnem kellett sűrű anyagot, ha tényleg szép, formásat szeretnék. Először egy Aidán próbálkoztam, de túl ducinak találtam az öltéseket 2 szállal
 És arra gondoltam, hogy nem fogom szeretni így varrni , és a színe sem tetszett ---- sajnos a kép nem adja vissza az eredeti halvány mocsárzőld színét  / DMC 472 /  Ezért előkaptam egy tejeskávé színű 32-es Muranót , amit próbának vettem , hogy megtudjam , milyen rá varrni --- egyenletes szövésű, vékony  , kellemes anyag , látom is a lyukakat --- szóval jó lesz , nagyon hasonlít az általam oly szeretett Fabric Flairre , csak ez Zweigart gyártmány , ezért könnyebb beszerezni / Ceninán is árulják /
 De itt már egy szállal kezdtem . Azt hittem, pikk-pakk - hétvégén kész is leszek vele ! -- ha-ha-ha
  ismét jót nevettünk !!!!  Csak kettő készült el :-(   ilyen --- csak a himzés  !  nem sokat mutat . Így ma reggel gyorsan kikontúroztam az egyiket, hogy lássam, érdemes-e folytatnom -- jaj, még 2 virágot körbe sem varrtam -- amelyek ibolyák !   LÁTSZIK egyáltalán ?

4 megjegyzés:

Adél írta...

Nagyon aranyos kis minta. Persze, hogy érdemes folytatni , nem is vitás.
:)

Tényleg úgy néz ki minta 2 óra alatt meg lehetne varrni.

Vera írta...

Lenyelte az irásomat a rendszer...
Nagyon aranyos lett a himzés... bizony én is sokszor tévedek, hogy pár óra alatt kész lesz...

Névtelen írta...

Ági, bájos és vidám a hímzésed, ahogy a kontúrral megmutatja magát. Tényleg "becsapós", első ránézésre gyorsan kivarrhatónak tűnik a minta. Remek húsvéti dekoráció lesz. :)
Brigi

Tüzes Beáta írta...

Tündéri lett!